HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2012.01.03. 10:17 WikFx

2012 - Semmi köze... és mégis

Sziasztok!

Még 2011 október végén kaptam egy levelet egy ismerősömtől, amin átsiklottam,
és ma került a szemem elé ("véletlenül").

Volt benne egy idézet, amit ahogy elolvastam azt éreztem,
hogy ezzel kell indítsam a 2012-es évet itt a blogon.

dalai_lama_ember.jpg

Az én 2011-es évem arról szólt, hogy sorra kaptam a "ráébresztő célzatú" pofonokat, hogy én is a fenti utat jártam/járom. 

Sorra jönnek a jókívánságok az új évre amelyek boldog, anyagiakban és sikerekben gazdag új esztendőt kívánnak.

A "külvilágvilág" nyomása nagy rajtunk, és arra irányul, hogy a lehető legtöbbet aggódjunk a jövőért, és a legkevésbé tudjuk megélni a jelent és élvezni azt, hogy együtt lehetünk gyerekeinkkel, párunkkal, szüleinkkel és barátainkkal.

Én ezt kívánom Nektek 2012-re:

Találjátok meg saját belsőtökből fakadó céljaitokat (és ne azt ami "divatos" és másoknak is tetsző), de éljetek a legtöbbet a jelenben (nem aggódva a célok megvalósulásán) és legyen benne minél több örömötök!

Wik

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr593515646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazlista 2012.01.11. 15:57:10

Üdv Wik, és mindenki!

Köszönöm az újévi jókívánságokat, és hasonló jókat kívánok.
Nagy meglepetést és örömöt jelentett számomra, hogy megtaláltam ezt a blogbejegyzést, mert az ehhez hasonló témák jelentik nekem a "hazai pályát". Ezen felbuzdulva, és persze azon, hogy nem tolonganak a hozzászólások, úgy döntöttem írok pár sort. Ha nem tetszik, nyugodtan moderáld ki, nem probléma.

A forex-szel való találkozásom előtti 10-12 évet azzal töltöttem, hogy megszállottan kerestem az igazságot, és az élet értelmét. Teljesen feleslegesen végigolvastam egy egész ezoterikus könyvtárat, mire rájöttem, hogy az igazság annyira hihetetlenül nyilvánvaló és egyértelmű, hogy ezért nem láttam, és ezért vannak olyan kevesen, akik észre tudják/akarják venni.
Bevezetésként 2012-vel kapcsolatban találtam egy nagyon jó írást, amit ha nem gond, belinkelnék ide:
thesecret.hu/blogok/enti/aranykor-kuszoben-2012
Kicsit hosszú cikk, de amiatt ajánlom, mert a tartalma nagyon egybevág saját kutatásaim eredményeivel.

Az igazi nagy titok, ahogyan most látom:
Ha körülnézünk, láthatjuk, hogy minden élőlény ezen a bolygón ösztönösen képes arra, hogy egységben és harmóniában éljen a környezetével és a természettel. Az ember viszont nem. És mi az, ami az embert megkülönbözteti a többi élőlénytől? A válasz: a gondolkodás. Szinte mindenkinek ismerős a teremtéstörténet, Ádám és Éva története. A nagy titok, amire ki akarok lyukadni az az, hogy ebben a történetben a kígyó nem más, mint az emberi elme, a gondolkodó elme.
Nincs más ördög, nincs más gonosz, soha nem is volt, minden ember és minden más élőlény minden szenvedése, és a világban tapasztalható minden káosz csakis egyedül miatta van.

Az apokalipszis szó pedig nem világvégét jelent, hanem elme-uralmat, gondolat-uralmat, vagyis azt, hogy a nép vezetését elmerabok veszik a kezükbe, akik képtelenek abbahagyni a gondolkodást, és hallani az élet egységének hangát, így saját hatalmuk érdekeinek rendelnek alá minden mást.
Ennek a közel 3000 éve tartó apokalipszisnek vagyunk az utolsó évében. Az Élet Egysége, vagy nevezzük akárhogyan, hamarosan visszatér, és az elme nem játszhatja többé az urat, hanem visszakerül eredeti szerepébe, ami az élet szolgálata.

Akár regényt is írhatnék erről a témáról, de ez nyilván nem a legmegfelelőbb hely erre, így inkább abbahagyom. Utolsó megjegyzésként még annyit, hogy két ember van, akiket a legesélyesebbnek tartok rá, hogy ők talán tényleg élnek, nem csak mondják, a nevük Gangaji és Eli-Jaxon Bear. De persze magam is súlyos elmerabságban élőként ezt biztosan nem tudhatom.

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2012.01.11. 21:45:42

Mázlista,

Hát ez valóban még off-abb lett, mint amit én írtam, ha lehet ilyet mondani...

Nem tudom lesz-e bárminek is vége 2012-ben. Személy szerint azt látom a világban, hogy a dolgok, békés módon, csak lassan változnak.

Örülnék neki, ha nagy tudati/szellemi áttörés jönne létre az emberiség életében, de én nem hiszek abban, hogy ez 2012-ben pikk-pakk meg fog valósulni.

De jövő ilyenkor már tudni fogjuk mi volt. Addig meg éljük a jelent. :)

Üdv.
Wik

mazlista 2012.01.13. 02:30:55

@WikFx:
Itt valljuk be, nem volt teljesen egyértelmű, hogy mi számít off-nak - az, ha
csak a tőzsdéről írok, vagy az, ha csak a jelen pillanat témakörről. Ha jól
értelmezem, itt most mindkét lehetőséget lehetne off-nak nevezni.

Amit fentebb leírtam, azt eddig soha sehol nem írtam le. Vártam a "jelet", a
megfelelő alkalmat a leírására, és amiatt ezt a blogot választottam,
hogy egyrészt felhoztad ezt a témát, másrészt azért, mert ezt az írásodat
megtaláltam.

Ezzel a témával szerintem jobban meglepted a blog olvasóit,
mint azt gondolod. Nem véletlenül nem kommentálta ezt a bejegyzést eddig
senki rajtam kívül. Akik érdemben hozzá tudnának szólni, azok hallgatnak,
mint a sír, nem véletlenül. Ha valaki képes rá, hogy minden pillanatban a
jelenben éljen, az a rendszer, az aktuális hatalom legfőbb ellensége.
Nemcsak mert felébreszthet másokat is, de plusz tudja (nem csak hiszi),
hogy valódi identitásának semmi köze testhez, elméhez, formához, időhöz,
nem fél semmitől, haláltól meg pláne nem, a test fájdalom-érzetét meg
kedve szerint kapcsolja ki-be. Hiába próbálnák a jól bevált maxizombi
elmerab módszer szerint "jobb belátásra" bírni, vagyis magyarul agyon
kínozni, akár röhöghetne is rajta. Csak azért nem teszi, mert tudja, hogy a
kínzónak ez mekkora, aggyal gyakorlatilag felfoghatatlan szenvedést fog
okozni a halála után, amikor is az elme nélkül kell látnia, hogy agymosott,
teljesen vak mivoltában mit művelt azzal, aki igazából nem más, mint saját
maga. Ez a bizonyos jelenben élő nem röhög, hanem valóban és mélyen
együtt érez. Az a súlyos, hogy nem maga miatt aggódik, hanem minden erejével
azon dolgozik, hogy hóhérját megmentse attól, ami rá vár - ami nem más, mint a kínzással okozott szenvedés sokszorosa. Szóval Wik, jól gondold meg ezt a jelen pillanatot - nem biztos, hogy Neked ér annyit, mint amennyibe kerülni fog, főleg ha van család, gyerekek, mert nekem se kutya, se macska, én még könnyen "ugrálok".

Hogy valami tőzsde témába vágót is mondjak: ebben az ezó témában gyakorlatban
15 év alatt sem sikerült semmit fejlődnöm, csak elméleti ismereteket halmoztam fel.
A forex nagy agyonmisztifikált titkát 3 napomba telt megfejteni (agykontrollos esettanulmányok alkalmazása grafikonokra, gyakorlásként múltbeli adatok, minimum
1 hónap alatt simán a teljesen ismeretlen részvények múltbeli adatain is 95% feletti találati arány elérése, begyakorlása, ezután kezdődhet a jövőbeli ármozgások előrejelzése). Persze az objektív, leprogramozható változat napi átlag 8-10 óra
kockulás árán is 2 évembe telt. Ez persze messze nem termel annyit, de "határeset, elfogadjuk".:)
Ha egy kicsit is érdekelne a pénz, már rég a Jóistent is lekaszáltam volna az égből, nem hogy a milliókat a forexről, de engem ez el se hiszed, mennyire nem érdekel, csak a feladat, a kihívás miatt foglakoztam vele eddig. Csak az élet szavaiban vagyok hajlandó hinni, mert ezek soha nem vesztik érvényüket, például: "akinek 2 inge van, adja oda az egyiket annak, akinek egy sincs".
Kereshetnék a forexen gyakorlatilag bármennyit, nincs az a bróker-nagybank-intézményi befektető-kartell, aki levadászhatna, de Robin Hoodot játszani nincs értelme.

Csáó!

inflexio 2012.01.16. 16:31:02

@mazlista: Ejha!! :-)

Én úgy látom, hogy a mai világban a pénztől nem nagyon lehet elvonatkoztatni (már persze ha a civilizált részén akarsz élni, másmilyen meg lassan nincs is). Egyedülállóként még esetleg lehet, ha valaki ragaszkodik hozzá, de családdal egyszerűen nem teheted meg, hogy ne keress pénzt.

A gondolatok és a test szabadságát, a mának élés lehetőségét éppen az adja, ha bőségesen tudsz pénzt keresni anélkül, hogy rámenjen az életed, időd, egészséged. Én úgy érzem, elég jól állok e téren, de bőven lenne még hová fejlődni. Úgyhogy ha lenne egy ennyire jó lekaszálós fegyverem beélesítve, én bizony nem tétováznék használni. Aztán ha véletlenül sokkal többet keresnék, mint amennyi jólesik, legfeljebb támogatnék vele valami értelmes célt névtelenül.

mazlista 2012.01.22. 03:16:27

@inflexio: Amikor a mostani pénzmennyiségnek a sokszorosával rendelkeztem, akkor sem éreztem, hogy ez bármi említésre méltó pluszt adna az életnek. Ami nekem ezt adni tudja, az ez a szenvedély a kedvenc játékom iránt, és az körülmény, hogy annyit foglalkozhatok vele, amennyit csak akarok. Soha életemben nem tudott lekötni egyetlen számítógépes játék sem, de mióta rátaláltam erre az online kereskedésre, azóta szó szerint a függője lettem, szinte csak ezzel foglalkozom minden nap, és évek múltán is még mindig ugyanolyan lelkesedéssel kelek fel reggel, mert alig várom, hogy folytathassam, amit elkezdtem, vagy hogy találjak valami új megközelítést, és azt programozzam, teszteljem, optimalizáljam, stb.

Amit említettem, az nem kimondottan egy "lekaszálós fegyver", alkalmazása a tőzsdei pénzkeresésben inkább a megfelelő mértékű erőkifejtés megfelelő helyének és idejének a megtalálásában segít sokat. Lehet használni a tőzsdére specializálva is, de még jobbnak találtam annak az életérzésnek a megteremtéséhez használni, amiben a mindennapokat élni szeretném. Ehhez az életérzéshez tartozik egy optimális pénzmennyiség, ami persze emberenként különböző, de ha annál több van, az már csak rontani tud az összhangon.

Egyébként az agykontroll tanfolyamot a tőzsdei kereskedőknek mindenképp, de mindenki másnak is csak ajánlani tudom, aki nem tai chi-, chikung-, vagy zen mester. Nekem életem messze legnagyobb élménye volt, emellett lényegesen olcsóbb, mint egy tőzsdetanfolyam, és a sikerhez legalább akkora segítséget adhat.

Rolishow 2012.01.23. 02:02:24

Sziasztok Mindenkinek, es Boldog Újévet igy Január végén!

Olvassátok el újra Wik bejegyzését, majd egy picit Csendesedjetek el... Előbbre visz mindannyiónkat.

Régóta olvasom a blogot, tetszik a változás iránya, egyszer szivesen leülnék veled beszélni személyesen (lehet már megis történt :) )

Legjobbakat!

mrmm 2012.01.23. 22:56:21

@Rolishow: Szerintem mi már beszéltünk is, olyan ismerős ez a nick :).

A pénzhez és a változáshoz csak egy idézetet tudok hozzáfűzni: "...A pénz és a szeretet az, ami mozgásban tartja a világot....és a pénz szeretete, ami a forgás számára az energiát adja."

Minden jót!
süti beállítások módosítása