HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2010.10.16. 12:57 WikFx

A péntek délutáni Medve

Sziasztok!

Most már ilyet is lehet ezen a blog-motoron! 
Vagy korábban is lehetett, csak én aludtam át... :)


a medve 20101016 from Viktor Schumann on Vimeo

Üdv.
Wik

u.i.: A videón elfelejtettem elmondani, hogy 2010.október 15 péntek és EURUSD.

14 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr432375749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi2k 2010.10.16. 13:32:08

köszi a videót, több ilyet :)

zseron 2010.10.17. 12:37:12

Tényleg jó videó.
Említed benne h kereskedő szoba. Lehet erről tudni többet? Mi ez pontosan, bárki el mehet oda?

zseron 2010.10.17. 12:39:05

Tényleg jó a videó.

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2010.10.17. 12:40:10

Kaptam egy levelet, amiből azt látom, hogy esetleg félreérthető amit mondtam:

Nem várom azt, hogy a piac most azonnal bezakózzon (minden lehetéges, de nem ennek van a legnagyobb valószínűsége).

Én a végső stádiumnak az 1.4588-1,46 zónát tartom fölfelé EURUSD-n.
D
e figyelem a jeleket és a folyamatot, hogyan zajlik a piac kifáradása és az esetleges forduló.

A maci első lehellete annyi tesz most, hogy ez az első elbizonytalanodást jelző hetes gyertya és az első komolyabb
bearish napos gyertya az elmúlt kb egy hónapban.

FXmiki 2010.10.17. 13:09:14

Ebben a videóban az az igazán jó hogy élesben kereskedtük, ellentétben a sok kamu demó számlákkal

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2010.10.17. 13:09:14

Hi Zseron,
Tavaszal végiggondoltam a dolgot, és akkor úgy döntöttem, hogy nem lesz teljesen nyílt a kereskedőszoba (Tradingroom). Az jöhet, aki benevez a GYKT-nak elkeresztelt Gyakorlati Kereskedő Tanfolyam-omra.

Részben azért, mert nem tudok/akarok mindenkit online kiképezni minden "alapra", amit tudni kellene ahhoz, hogy napközben értse, amit mondok. Illetve leginkább a "miérteket", a rendszert, a mögött amit mondok.

Másrészt hoztam egy döntést magamban, hogy én amit tudok megteszek azért, hogy hozzásegítek embereket, hogy kicsit gyorsabban haladjanak, mint én tettem annó (vagy hamarabb rájönnek, hogy ez nekik nem való).
Cserébe ők hozzá segítenek engem ahhoz, hogy legyen annyi tőkém, hogy csak ezzel foglalkozzak továbbra is, mert így tudok olyan ütemben tovább fejlődni,
hogy az számukra is eredményt hozzon. (itt arra gondolok, hogy véleményem szerint a piac változását folyamatosan figyelni kell ahhoz,
hogy az alapelméletre illesztett jelzés rendszer ne avuljon el. Az alapelméletek maradnak, csak mindig egy picit másként valósulnak meg a dolgok.
A „piac szokásai”, amikre az ember a setupokat építi, kicsit mások lesznek és ezt észre kell venni időben, hogy az ember jó hatékonyságú maradjon.)

És a Tradingroom is fizetős.

DE nemrég kitaláltam, hogy mivel hálálom meg azoknak az embereknek, akik még akkor megbíznak bennem, amikor még nem usd multimilliomos traderként jövök haza előadást tartani.

De ez egy másik bejegyzés lesz...

Gabor01414 2010.10.17. 17:50:28

@WikFx: Szia,összességében mennyibe kerül egy "Új" embernek a belépés?

Gabor01414 2010.10.17. 18:00:14

@WikFx:

"A maci első lehellete annyi tesz most, hogy ez az első elbizonytalanodást jelző hetes gyertya és az első komolyabb
bearish napos gyertya az elmúlt kb egy hónapban. "

Fülescsésze első Célárnál (Fibo:161,8) gondolom ez normális reakció.

kepfeltoltes.hu/101017/eurusdweekly101016_www.kepfeltoltes.hu_.gif

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2010.10.17. 18:55:09

@Gabor01414:
a mennyibe-nek nem akarok most elébe menni, mert változtatni fogok hamarosan. Privátban válaszolok Neked.

zseron 2010.10.17. 19:03:59

@WikFx:
Köszi a kimerítő választ.
Titokban reménykedtem, h a trading room egy - nem netes - közösséget jelent, ahol jó pár ember együtt kereskedik; van egy közös helyiség, mindenki hozza a saját laptopját, esetleg egy kivetítő, amit mindkei lát, és élesben mennek a kötések - akár együtt is. Naív ötlet? Lehet.

Nekem igazából erre lenne szükségem, illetve max egy olyan trading roomra, amilyet te vázoltál föl, de persze kötelező gykt nélkül. Megvannak a saját és egyedi set-upjaim, tucatnyi könyvön túl vagyok, nekem "csupán" a holtpontátlendítés az egyetlen problémám.

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2010.10.17. 20:04:39

Erre sok mindent nem tudok mondani, csak azt, hogy ha tudod mire van szükséged, csináld meg magadnak... :)

Rolishow 2010.10.17. 21:38:54

@WikFx: Szia! Engem is erdekelne, hogy mik a jelenlegi (jovobeli) feltetele a tradingroomban valo reszvetelnek. Koszi a valaszt elore!

finance · http://finance.blog.hu 2010.10.26. 10:26:14

Nekem is tetszik a video, teljesen éthetően bele lehet látni a keresedési stratégiádba úgyhogy én is javaslom a folytatást. Kis apróság, hogy bemondhatnád hogy mit látunk pontosan (eurusd, dátum, timeframe). Ne nekünk kelljen kisakkozni:) Egyébként sok sikert!
süti beállítások módosítása