HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2009.10.08. 09:14 WikFx

Régi bejegyzések

Egyik blogtársunk jelezte, hogy az archívum nem elérhető minden esetben.


blog.hu hülyül valamit…

 

Próbáljátok  így:

 

http://devizatozsde.blog.hu/2007

http://devizatozsde.blog.hu/2008

http://devizatozsde.blog.hu/2009

 

Üdv.

Wik

 

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr701435842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icramg 2009.10.12. 12:36:05

Szia! Olvasója vagyok a blogodnak, és amikor elbizonytalanodom valamivel kapcsolatban a forexen, elsőnek ide fordulok. Az egyik ilyen alkalmával mikor egy videódat néztem, emlited hogy az oandán kizárható a pozi részletekben is. Ez az ami engem érdekelne, mert egész biztos az én bénázásom, de nem tudom hogy kell és profitábilisabb lenne úgy. Segitségedet előre is köszönöm! Egy kezdő tréder

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2009.10.12. 12:39:27

Oanda az adott devizapárból mindig egyenleget képez, azaz ha egy 10000-es long-ra rányitsz egy 5000-es shortot, akkor zár 5000-et a longból és marad 5000.

icramg 2009.10.16. 11:17:02

És ezt csak gép elött lehet megtenni, vagy az ellenkező irányú megbizások autómatikusan igy oltják ki az eredetit? Azért kérdezem, mert itt ülve a szerver rákérdez az ellen pozira, hogy akarom-e ténylegesen.

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2009.10.16. 11:20:48

Amikor én használtam még nem kérdezett rá. Az is lehet, hogy be kell állítani valami "single click order"-t, vagy hasonló engedélyezést, ahogy ne kérdezzen rá.

trader55 2009.10.16. 12:45:59

Automatikusan zárja az ellenoldalt. A rákérdezés magára az ügyletre vonatkozik, nem arra, hogy összevezesse-e a két pozit.

WillCodeForFood 2009.10.20. 18:11:25

Sziasztok! Légyszi segítsetek találni olyan ingyenes chartoló programot, amelyben beállítható, hogy egy gyertya mennyi tick-et tartalmazzon (azaz a gyertya nem időegységnyi). Kösz a válaszokat előre is!

humor2 2009.10.21. 09:45:47

Én ilyenről még nem hallottam, de olyanról már igen, hogy a gyertya árfolyam elmozduláshoz van kötve az idő helyet. Nem lehet, hogy erre gondoltál?
Ennek az általam ismert neve ox vagy o-x diagram. Aki esetleg nem tudja mi ez és érdekli, annak érdemes rákeresni. Én néhány perces keresés alapján csak szöveges hivatkozást találtam de biztosan létezik kép is. Ilyen chartja egyébként a globalfx-es programnak biztosan volt régebben.
süti beállítások módosítása