HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2008.01.19. 21:55 WikFx

Miről mesél nekünk a chart III. (támasz ellenállás szintek - Fibonacci szintek)

Hali Mindenki!

Folytattam a szintes videót a Fibó-val.

Előre is elnézést, de nekem már csak fibonaccsi marad kiejtésben, de tudom, hogy ez nem feltétlenül helyes (sokaktól hallottam már fibonacci-ként kiejtve).

A video végére tettem egy hosszabb távú (részben)fibó trade példát. Mielőtt bárki "irígykedne", sajnos azt nem tradeltem le.

Jó nézelődést!

Wik

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr49303766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.01.21. 15:06:09

Sziasztok! Mindenekelőtt szokásos tisztelgés a blog előtt... tényleg frankón megy és élvezettel olvasom. Amit hozzászolnék, az nem kifejezetten témába vágó, de korábban már szó volt róla. Nevezetesen a brókerekkel kapcsolatban tennék észrevételt.

Egy-két hónapja történt, hogy online brókercéget keresgéltem és (utólag már belátom nemkellőképpen alapos kutatással) a Forexgen nevű cégnél kötöttem ki. Teljesen rendben van a honlapja, készségesek a helpdesknél, online chat minden van ami csak szemnek szájnak ingere. letöltöttem a demo-jukat és nekiálltam tesztelni. Amire kiváncsi voltam az volt, hogy náluk is van NDD azaz No Dealing Desk számla. Legalábbis ezt mondják. Egy hét tesztelés után találtam egy olyan stratégiát amely hihetetlenül jónak tűnt. Abszolúte túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. (sikerült 2 nap alatt 5000 USD-ból több mint 22 milliót csinálni, úgy hogy mindössze 2 bukó ügyletem volt kb 450-ből). Ez még annál is durvább, mint amit a neten szoktak hirdetni :) Érdeklődtem több alkalommal is a helpdesk-es munkatársnál, hogy valóban ugyanúgy teljesülnek-e az orderek a valóságban is. Erre kaptam 3-szor teljesen határozott igenlő választ. Ezek után gondoltam egy próbát megér a dolog. Meg is nyitottam a számlát. Ezzel kapcsolatban, ami kicsit vicces volt, hogy az egyik itthoni bankból a másikba kellett dollárt utalnom. Ez 3 napot vett igénybe. Viszont amit kiutaltam külföldre reggel, az estére már ott is volt. Zárójel bezárva. Szóval megjött a pénzem és nagy lelkesedéssel nekiláttam. Az alapelképzelés annyi, hogy limit orderekkel pozícióbalépni a tick chart alapján és take profit 2-3 pip-pel arrébb plusz egy biztonsági 10 pip stop loss. Ez azért volt szép a demoban, mert ott az árjegyzés bőven mozgott 2-3 pipet másodpercek alatt és a demo-ban az ordereket ott vissza is hozták. Nem akarom túl hosszúra nyújtani, az történt, hogy beadtam a limit buy order-t 0,7550-en és erre visszaigazolták nekem 0,7562-n! 12 pippel feljebb!! Nem értettem mi van. Az ár a közelében nem volt. És persze egyből teljesült is a beálított take profit és így 2 másodperc alatt -10 pip lett a valóságban a demo-s +2 pip helyett. Ezt azzal magyarázták, hogy amikor limit ordert adok, és a piac megüti az árat, akkor ők azt market orderként küldik tovább és addigra bejegyeznek valami tök más árat. De egyrészt nem könnyű elhinni, hogy egy EURGBP-ben a bankközi piacon több mint 20 pip-es árat jegyeznek egyik pillanatról a másikra egy abszolút nyugis időszakban. Szóval aza gyanúm, hogy az én ajánlatom a bankközi piacnak a közelébe sem került, hanem házon belül szépen elintézték a dolgot. Rendkívűl gusztustalannak tartom és ilyen durvára nem is gondoltam. Valószínűsítettem, hogy nem fogok 20 millió dollárt keresni 2 nap alatt de ez azért megdöbbentett. Most ott tartok, hogy szeretném visszautalni a pénzemet, mire közölték, hogy mindenféle EU-s pénzmosáselleni izé miatt csak 3-4 hét múlva tudom ezt megtenni. Ilyet sem hallottam még. Ráadásul a már korábban említett fórumokon olvastam igencsak negatív tapasztalatokat a pénz visszafizetéssel kapcsolatban. Szóval most ott tartok, hogy reménykedem, hogy visszakapom a tőkémet és el tudom vinni valahova máshova.

Nem akartam senkit sem untatni az egyéni kálváriámmal, de azért írtam le, hogy többeknek már ne kelljen megfutniuk a hasonló köreiket.
A honlapjukon 1 pip-es árat ígérnek a 10 fő devizapárra, ami nagyon impozáns, de amint látszik ezzel nem megy az ember semmire ha ennyire önkényesen bele tudnak kavarni és még a tőke sincs megbízható helyen. Ezek előtt sosem hittem volna, hogy ennyi szélhámos banda van a piacon, ez komoly tanulság volt. Nem minden a spread, nem minden a szép honlap, nem minden a segítőkész munkatárs. Nagyon körül kell nézni.

Mindenkinek jó pip huntingot kívánok!

Lokátor 2008.01.26. 10:42:02

Ismét sokat fejlődtem a videó által, köszi WIK!

Péter 2008.03.07. 12:58:55

Köszi Gábor a tapasztalatot. Én még csak most kezdek tanulgatni, és minden infónak, tapasztalatnak örülök. (szívon az infót, tudást, mint a szivacs:) )

Köszi Wik a videókat, írásokat. Nagyon hasznosak, és tanulságosak... kíváncsian várom a folytatást...

Üdv.

CsabyKe 2008.07.21. 14:09:36

Helló!

A videók miként érhetők el?

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2008.07.21. 18:19:56

Látom közben regisztráltál. Sikerült elérni?
Wik

Batka1985 2011.02.08. 14:12:22

Sziasztok!
Lehet, hogy egyedül vagyok a problémával, de azért megkérdem hátha tudtok tanácsot adni. 5. hónapja gyakorlok demón, H1, H4, D1 idősíkokat figyelem. Mind a 3 síkon külön színekkel jelölöm a T/A szinteket. És néha már igen csak csíkos a képernyő. Egy idősíkon minden T/E szintet ugyanolyan fontosnak kell, hogy tekintsek, vagy sem? Ha olyan T/E szintem van aminek csak egy érintése van azt is mindig figyelnem kell?
Előre is köszönöm, ha segítetek!

=Mike= 2011.02.09. 09:37:47

@Batka1985: Szerintem minnél nagyobb az idősík annál jobban és erősebbnek számít a T/A szint, valamint minnél többször volt tesztelve a szint annál erősebb.

Gabor01414 2011.03.15. 16:58:34

Kedves Trader Társak!

Nem rég tanultam egy stratégiát egy amerikai Tradertől (Jason Stapleton),aki a hangsúlyt a Fibonacci-szintekre helyezi, ezzel összhangban figyeli a jó "öreg" Gartley- ill. Butterfly- "Harmonik-Trading" alakzatokat és leginkább az "ABCD"-mintát. (Itt jegyezném meg,hogy köszönettel tartozom TTguy társunknak aki annak idején rávilágított a Harmonic Trading jelentősségére és persze Wiknek aki mindezt közzétette a Blogjában! )

A lényeg,hogy nagyon jó belépéseket lehet ezzel a szisztémával találni, és ami még ennél is jobban tetszik benne az,hogy a kilépések is precízen előre definiálhatóak.

Íme egy friss setup:

kepfeltoltes.hu/110315/_GBPUSD__2011_03_15_ ...

A Short beszálló szintén Fibo-szintek alapján történt,plusz a T/E-szintek segítségével.

A két-ütemű kiszállás pedig Fibo 61,8 (Célár 1),és Fibo 127,2 (Célár 2).

Külön érdekesség a "Mester" által használt 8-as Range-Bar-chart.

Jason a múlt héten kezdte a Neten élő előadás-sorozatát ami még most is tart,talán érdemes még bekapcsolódni,amit az alábbi linken megtehettek:

mail.google.com/mail/?hl=hu&shva=1#starred/12eaa99999b10ecd

Megjegyzés:ahogy a mai előadásából kiderült Ő sem önzetlenül árult el egy két fogást a saját szisztémájából,mert aki lépésről lépésre el akarja sajátítani a módszerét annak mélyen bele kell nyúlnia a pénztárcájába.

Üdv Mindenkinek és jó pihenést az Ünnepek alatt!

-Gábor-

Gabor01414 2011.03.15. 21:05:21

Egymásba ágyazott "ABCD"-alakzat:

kepfeltoltes.hu/110315/_USDCAD__2011_03_15___8_Range__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Érdemes keresni ezeket,mert igen jó eredményeket hoznak!

-Gábor-
süti beállítások módosítása