HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2007.08.07. 11:01 WikFx

A szerző - ha bárkit is érdekel !:)

Civil nevem Schumann Viktor, itt WikFx lett.

Hétköznapi szakmám informatikus vállalkozó, jelenleg cégvezető. De ez több mint 10 év után már időnként meglehetősen unalmas tud lenni :) (főleg, ha az ember rájön, hogy a technológia mindíg egyel több problémát okoz, mint amennyit megold).

Ezen kívül aki már nem "szenvedélyesen" vállakozó, az arra is rájön, hogy a legjobb dolog a pénzt dolgoztatni saját magunk (és a kollégák :) ) helyett. Én kb. 4 éve kezdtem deviza-piaccal foglalkozni. Elsőként egy előadáson, amit egy kanadai úriember tartott a nemzetközi devizatőzsde (Forex) jött velem szembe.

Tehát nem vagyok hivatásos bróker, sem befektetési szakértő és nem is akarok ilyen színben tetszelegni. Viszont valószínűleg az átlagosnál jóval több tapasztalatom van abban, hogy milyen lépcsőket kell megmászni egy mezei halandónak ahhoz, hogy elérjen valamit a devizatőzsdén (a veszteségen kívül :) ). Valamint abban, hogy milyen speciális területei vannak a devizatőzsdének, amivel pénzt lehet keresni NEM intézményi szinten.

Minden jót és remélem még találkozunk a blog-on.

Kiegészítés 2011-ből: 
Azért az ember arra is rájön, hogy ahhoz, hogy a pénz elkezdjen dolgozni, az embernek meg kell dolgozni és meg kell "érni", és ez az érési folyamat lehet kicsit hosszabb és fájdalmasabb a vártnál.

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr63134319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amunez 2007.08.16. 15:11:35


Köszönöm. végre, valaki, aki bevállalta ezt a sok melót. Ja, és gratula, mert érthető, tiszta, átfogó!!

Csak így tovább, 1 fix olvasót már tuti szereztél.

Ugye lesznek jó kis stratégiák is? Ki mit használ? Várom.....

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.08.16. 15:34:00

Thx.
Bevállaltam..... Barátaim mondták, hogy nem vagyok észnél, és, hogy mindenki belém fog kötni... (még megúsztam :) )

Egyszer eljutunk a stratégiákig is.

De előre sejtem, hogy akkor sok ember csalódni fog, mert amit eddig tudok, abból az derült ki, hogy a szent grál nem létezik. :(
(legalábbis a forex-en nem)

Ráadásul ami az egyik trader kezében arannyá válik, az a másikéban katasztrófát idéz elő. :(

Amúgy stratégia van annyi, mint égen csillag.....

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.08.16. 15:55:04

Ahogy látom már megint kiment két komment rendszerből rossz névvel.(elnézést, időnként nem a saját gépemről írok és elfelejtem ellenőrizni, hogy van-e rajta index.hu-ba beléptetett felhasználó)

Koppányné Sára Ilona 2007.08.18. 14:46:33

kezdetektől tőzsdézek Mo.-on...sokat hallottam ismerőseimtől a devizásokról...izgalmas "játéknak" vélem...soha nem mertem volna belekezdeni...most azonban nagyon kezdek figyelni Rád!
Köszi, hogy ennyi energiát fektetsz mások okítására...nagyon korrekt a módszered, gratulálok!

Marketiva · http://tozsdesed.googlepages.com/devizatozsde 2007.09.08. 23:09:25

Nahát Viktor, látod eljutottam odáig is, hogy elolvassam bemutatkozásod. Úgy látom sok közös van bennünk. Eredetileg én is IT végzettségű voltam, csak ahogy Te is írod "a technológia mindíg egyel több problémát okoz, mint amennyit megold" s épp ezért beleuntam. Átnyargaltam Közgáz felé ;)

cyber.manus 2010.06.26. 11:02:01

Szia Wik, mivel én még személyesen nem jártam ott, addig is küldenék egy panorámaképet NewYork-ról az Emipre State Building kilátójából:

www.360cities.net/image/empire-state-building-panorama-manhattan-new-york-city#678.01,10.73,70.0
süti beállítások módosítása