HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2008.04.25. 21:12 WikFx

EUSD-UCHF H1 gyertya olvasás és 10-20ema pullback M5-M1 charton

Sziasztok,

A héten is felvettem egy video-t, még 22.-én (2008.04.22.).
Arról szól, hogy hogyan használtam ki a negatív korelációt és azt, hogy az USDCHF-en jobban látszott valami, mint EURUSD-n.
És én az EUSD-t preferálom, mert csak 1pip a spread és mostanában jól mozog - régebben kb. 1,5-ször akkorát mozgott az UCHF, ebből is látszik, hogy a piac folyamatosan változik egy kicsit.

Tényleg, nem tudom néztétek-e, de a 100 napos ATR tavaly július óta 55-ről 122-re nőtt az EUSD-n. Nem semmi. :)  Az annó már-már öreguras EURUSD olyan fickós lett, hogy időnként még a kábelt (GBPUSD) is lepipálja.
(ATR = average true range, az átlagos napi mozgása a devizának)

video a szokásos helyen:
http://www.project.hu/wikfx

Üdv.
Wik

u.i.:
Most vettem észre, hogy a videon el felejtettem említeni, hogy az UCHF 4 órás charton bejelőlhető emelkedő hullám 61,8%-os fibo szintjéig korrigált vissza és ott kezdett el épülgetni az a gyertyasor. Ez is "erősítette" azt a szintet.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr73442288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dév 2008.04.29. 09:05:05

hi

tetszett ez a tréd is. Majd én is bevezetem ezt a scale-in scale-out dolgot. Valóban sokkal optimálisabb be és kilépést tesz lehetővé alacsony kockázat mellett.

thx ismét!

dév 2008.04.30. 20:06:55

hi ismét.
Ma kipróbáltam ezt a scale-in-out dolgot. Sokkal jobb átlag értéken sikerült egy jó trédet csinálni vele.
Az a kérdésem volna, akkor mit csinálsz ha 1/3-addal már poziban vagy és kitör az ár egyből 5-10 pipet és nem jut eszébe visszafordulni(1 perces időtáv).

thx
dév

Gábor 2008.05.08. 09:37:59

Kedves devizás társak!
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha valaki meg tudja oldani a problémámat.
Régóta gondot okoz, hogy megfelelő mennyiségű napon belüli (1 perces) adatot szerezzek backtesthez a fő major párokban. Tehát ilyen fél év- egy év időtávra nézve. Megköszönném ha valaki tudna ebben segítséget nyújtani.

gabor.koros@gmail.com

további jó tradelést!

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2008.05.08. 11:41:53

A linkek kategória közé tettem egy bejegyzést.

Wik

alterman 2008.11.07. 18:20:41

Én ehez csak annyit szeretnék hozzátenni,(igaz régi ez a bejegyzés)hogy van egy stratégiám EA ra fel is van irva,és sajnos 1990-töl 2007 ig mutat nyereséget,utána elfogyott,mert mint Wik emlitette az atr otthagyta az eusd -nél az 50-60 as szintet,és ezzel a korábbi korrekcios szintjei is elszálltak.Bár csak visszaállna öregurasra ez a fránya eusd!:)
süti beállítások módosítása