HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2007.11.16. 21:44 WikFx

A hét trade-je (számomra)

Volt sok nagy esés az elmúlt 2 hétben. A carry-k azaz a jen cross-ok azaz a jen-t tartalmazó devizapárok ismét jól be-szakadtak.

(Ezzel kapcsolatban belenéztem a "kristálygömbbe" kb. egy hónapja és volt egy meglátásom, ami számomra is megdöbbentő módon kezd beigazolódni, megerősítve az ármozgások rejtett információ tartamába vetett "hitemet", de ez egy másik történet még várok vele egy kicsit. És ebben az a megdöbbentő, hogy annyira nem akartam "elhinni" amit megláttam, hogy végül nem is profitáltam belőle semmit.)

De nekem mégsem ezek a nagy szakadások jelentették a legszebb trade-et.

És ezen trade kapcsán természetesen megismerhetünk pár "jelet", amit érdemes figyelni a kereskedésben. Emiatt is lett ebből egy "minta-trade". Ha egy héten, csak egyet kereskedsz, de az egy ilyen, akkor másra már nincs szükséged. Ha meg gyengébb, akkor ne is kereskedj. (na ez utóbbi a legnehezebb...)

A teljes cikk letölthető: http://www.project.hu/wikfx

Jelszóért (akinek még nincs) regisztrálni lehet a blog jobb oldalán levő linken illetve itt: http://www.project.hu/forex/kapcsolat.php

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr66231603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vuk 2007.12.03. 10:06:08

Szia Wik!


Télapóra meglephetnél minket valami szellemitáplálékkal,hogy legyen mit olvasni.

üdv.:Vuk

ArnMagnusson 2014.11.04. 13:09:56

Hali!
Nemrég kezdtem olvasni a blogodat,s szívesen folytatnám is, de ha a teljes cikkekre lépek, akkor "not found" kedves ablak vár ;) Mit csinálok rosszul?
...lehet én vagyok a béna, akkor bocs a hülye kérdésért..
süti beállítások módosítása