HTML

próba

Forex - Devizatőzsde

útmutató a forex kereskedéshez, tapasztalatok a piacról

Friss topikok

A szerző

Üdvözöllek a blogon! Javaslom kezd az elejéről, még ha sok is lesz :) (2007 augusztus, ott be is mutatkozom, bár nem az lesz a legérdekesebb) Mostanában már gyakran előfordul, hogy olyan kérdés érkezik hozzám/vetődik fel a blogban, amit már kitárgyaltunk, vagy nem a megfelelő bejegyzéshez fűzik. Ezért is kérlek, hogy nézd végig a már meglévő blog témákat. WikFx - Schumann Viktor

2007.11.04. 08:13 WikFx

Kép a képben… avagy 20pip kockázat, 30-80 pip nyereség..

Lehetett volna... de azért ez is tanulságos.


Egy 2007.november 2.-a reggeli kereskedésem leírása, amiben sokminden bemutatható.


A teljes cikk letölthető: http://www.project.hu/wikfx

Jelszóért (akinek még nincs) regisztrálni lehet a blog jobb oldalán levő linken illetve itt: http://www.project.hu/forex/kapcsolat.php

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://devizatozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr2217659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gordon Gekko 2007.11.04. 14:16:39

Hello Wik,

Én is regeltem még tegnap este, de nem jött password azóta sem. Más. Pár napja váltott emilünkkel kapcsolatban ngyon érdekelne a válaszod.

Üdv, GG

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.11.04. 14:29:25

És a regisztráció visszaigazolását megkaptad e-mailben? Abban benne volt a jelszó. (én még tegnap este megkaptam a jelző mailt- a rendszertől, hogy regisztráltál - nem hiszem, hogy az egyik mail-t elküldi a másikat nem, mert ez Linux-on fut, nem MS-en :) )

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.11.04. 15:01:04

GG másik mail-re is ment válasz.

Gordon Gekko 2007.11.04. 16:54:49

A regisztrációra nem jött visszaigazolás. Az általam küldött első emilre jött válasz, de a második kanyarra már nem. :(

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.11.04. 17:20:35

GG, elküldtem mégegyszer. Többet nem tudok tenni. Érdeklődj gmail-éknél. Szerintem spam-be tehette.

Gordon Gekko 2007.11.04. 17:23:13

Ez a mél megjött, köszi! Az előzőek kámforrá válása rejtély.

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.11.04. 18:12:23

Úgy néz ki a gmail többeknél "rosszalkodik" mostanában. Ha lehet ne arról regisztráljatok.

ZZZZ 2007.11.06. 17:36:15

AUD/YEN/? gyilkos cross es a chart is tul zajos benne....nagy ratartassal kell kezelni a szinteket es kis pozikkal kell jatszni, hogy legyen a poziban puffer a kilengesek ellen. Melyviz csak uszoknak!

tj 2007.11.07. 00:28:17

Hali WikFx, fogod folytatni a lamer tanfolyamot is? Szerintem vannak, akik várják :)

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.11.25. 12:35:49

Folytatom. Csak kicsit át kell gondoljam a dolgokat. Mostanában megjelent pár anyag magyarul is technikai elemzéssel kapcsolatban és nem akarom feltételnül ismételni azokat, ha egyszer pár ezer forintért hozzá lehet jutni.

Fanta János 2007.12.17. 13:28:35

Egy elemzés technikai kérdésem lenne hozzád. Én korábban szinte kizárólag napi chart-ból kereskedtem, most kezdek áttérni az órás/ 30M használatára. És evvel kezdődtek a bonyodalmaim, akkor, amikor az árfolyamok csatornában mozognak. A szabályt ismerem: emelkedő trendben csatorna alján venni, esésnél tetején eladni. Ezeket a szinteket jól be is tudtam határolni a napi chart-on. Azonban mint a TradingRoom-ban is írtam nem tudom egész nap figyelni sajnos a mozgást. És kisebb időtávokon ez már nem ennyire egyszerű számomra, hiszen az árfolyamok napon belül mozognak és ezzel változik a csatorna aktuális magassága, mélysége. Hogy határozzam meg a csatorna vonalán azt a pontot, amit belépési szintnek kell/ érdemes meghatározni? Remélem nm bonyolítottam túl a kérdést, és egyértelmű lesz mi a problémám :D Válaszodat előre is nagyon köszönöm.

Üdv: Fanta János

Fanta János 2007.12.19. 01:32:49

Szia Wik!

Előző hozzászólásomban elfelejtkeztem az alapvető udvariassági formáról, a köszönésről.
Utólag is elnézést kérek érte.

Fanta jános

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.12.19. 08:14:23

Szia János!

Nem ezen múlik. :)

De ez az pl amit grafikon nélkül nehéz letárgyalni.
Mert az 1. kérdés az, hogy a csatorna 30m-en már látszik, vagy 30m-en lekereskedhető. Ha 30m-en már látszik, akkor lehet, hogy azt csak 5m-en lehet lekereskedni. De a belépési pontot (pontokat) a csatorna trendvonla illetve és valamilyen az adott idősíkra jellemző EMA segítségével határozom meg. Igyekszem nem egy ponton belépni a teljes pozival (kivéve ha egyértelműnk tűnik, mert más támasz/ellenállás szint is erősíti azt a belépést), hanem 2-3 pontot kijelölni az adott visszahúzódásban, ahol részletekben belépek. Kiszállásra megint csak támasz/ellenállás szint elérése, bollinger band erős átszakítása, alacsonyabb idősíkon (5m, 1m) fordulós árforma kialakulása (fejváll, duplaalj, triplaalj) lehet a jel, illetve a csatorna alj, ha egyértelmű.


Küldje egy olyan képet mailben, amin egy olyan csatorna van, amit le szeretnél kereskedni. (időszakot és devizát is add meg mellé légyszíves, hogy saját charter-ben kielemezzem)

Üdv
WikFx

Fanta János 2007.12.19. 11:36:44

Szia Wik!

Szeretném kikérni a véleményed arról, hogy mennyire tartod hatékonynak napon belüli kereskedésre a Global elemzési módszerét? www.hirtv.hu/gazdasag/penzpiac/?article_hid=190330
Nekem logikusan felépítetnek tűnik, de szeretném kikérni egy tapasztalt trader véleményét is, hogy mennyire tartod jó alapnak a napi chart-ból való következtetés-levonást.

Köszi:
Fanta János

WikFx · http://devizatozsde.blog.hu 2007.12.19. 16:15:11

Nekem nem jó, mert én reggel 7-kor kezdem a napot és a 11-órakor megjelenő elemzést a hajamra kenhetem.

A napi chartot én is megnézem, hogy lássam a nagyobb képet, az mint mond, és még azt is be szoktam kicsinyíteni, ha áttekintem, hogy "távolabbról" is ránézzek, hol van az ár.

De óvlak attól, hogy tartósan rászokj másvalaki elemzésére. Az elemzőknek megfelel, ha nagyjából megmondják a dolgokat, a tradereknek a konkrét lehetőség a fontos. Az elemzők akkor is döngethetik a mellüket, ha kicsit később esik le az ár, a trader meg akkor már bukott.

Minden elemzés annyit ér, amennyit utána kereskedni tudsz belőle.

Dolgozd ki a saját elemzési módszeredet. Ebbe belegyúrhatsz másoktól átvett dolgokat, de csak akkor nem fogsz megkavarodni, ha a saját logikád szerint is működőképes a dolog.

Üdv.
WikFx
süti beállítások módosítása